Returnare

Legislatia romaneasca in vigoare prevede: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
Pentru a returna un produs, acesta trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat: Sa prezinte etichetele atasate, sa nu aiba semne de purtare, iar in cazul articolelor de incaltaminte, sa vina insotite de cutia originala. Orice retur care nu respecta conditiile respective va fi refuzat.
In cazul in care doriti sa returnati unul sau mai multe produse, este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 3 zile de la primirea coletului, apeland numarul de tel : 0768 554 248 .


Veti lua legatura cu un Operator din cadrul site-ului nostru DivaBeglamour , caruia ii veti comunica Articolul pe care doriti sa-l returnati, si ceea ce doriti in schimbul acestuia. Veti primi automat un email cu adresa la care trebuie sa ajunga coletul cu articolul returnat, si detalii legate de procedeul returnarii.Se returneaza produsul fara Ramburs ptr a putea fi verificat ca este in perfecta conditie si ulterior vi se va trimite alt produs in schimb.
Returnarea se face doar prin intermediul firmelor de curierat iar livrarea se va face direct la adresa indicata, in emailul primit. Nu acceptam retururi expediate prin Posta Romana (PrioriPost)!


Taxele de transport vor fi suportate de catre Clientul care solicita returnarea.
Daca marimea nu vi se potriveste puteti solicita o alta marime in cazul in care aceasta este disponibila sau un articol diferit, cu achitarea eventualei diferente de plata. Echipa DivaBeglamour verifica exclusiv calitatea fiecarui articol, oferindu-ti astfel garantia ca articolele comandate de pe www.divabeglamour.ro sunt intr-o stare impecabila . Daca vei solicita in schimb o alta marime, culoare, model , vei suporta taxele de Transport spre adresa noastra de Returnare. Pentru returnarea unui Articol defect, acesta trebuie sa fie insotit de ambalajele originale cu care a fost livrat, etichete si de actele insotitoare (factura), iar acesta va fi inlocuit de noi cu unul fara defect iar transportul va fi suportat de firma noastra.
NU ACCEPTAM COLETE CU RAMBURS!


In maxim 15 de zile de la data returnarii, vom inapoia contravaloarea comenzii prin Transfer Bancar. (Pentru acest lucru avem nevoie de codul dumneavoastra IBAN alcatuit din 24 de caractere). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Restituirea se face doar pe valoarea articolului returnat. In cazul in care doriti restituirea sumei de bani este necesar sa ne contactati telefonic pentru a ne comunica acest lucru!